20.11.10

cermin kasih retak sejuta

Cermin kasih retak sejuta
Jalur jalur rindu aku yang punya
Biar retak seseni apa jua
Biar sejalur membakar bahangnya!



khas buat Ganja.Selamat hari ulangtahun.
hadiah postpone dulu.
hehe

11 comments:

Azam Abd Rahman said...

cantik sajak ni adik, walau pendek tapi padat, kemas serta pilihan kata2 yg tepat ~

lara_nur said...

terima kassih abang...

hmmm...

tp rasanya biasa-biasa aja.

Anonymous said...

adeh
penat merentas jematan ari ni

Anonymous said...

baru perasan puisi untung beta pun ada...tq incik lara...sayanggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg banyak2...wakakkakaka -Mr.X incik poyo-,nak kena balas puisi jugak ke ni?

Anonymous said...

dah ada yg komen tu..xpayah la kot,hak3..poyos..!!!

Anonymous said...

terima kasih penyedap rasa
ku ucap ia kalaku terima
usah resah gundah dan terasa
akan ku jaga ia hingga akhirnya

Anonymous said...

biasa² erk...hak³,xperlu istimewa jika ianya hiasan cuma dan xperlu luar biasa jika hanya ianya seketika,tiba masa berderailah ia..kan³..:p

Anonymous said...

untung? kekeke 'untuk' ok...hak³

lara_nur said...

ngarut!

Anonymous said...

ecececehhh...semua yg org reka semua xok,dia je la yg ok...hahaha

Azam Abd Rahman said...

cantik sajak ni adik, walau pendek tapi padat, kemas serta pilihan kata2 yg tepat ~